Badminton

Jag har precis varit och spelat badminton. Det gick bra och det kändes bra. I skolan idag var det en kille i min klass som var väldigt irriterande. Men han är kär i mig det märks väldigt tydligt. Vet ej om jag vill bli tsm med honom, vi får väll se om han frågar chans eller ej. Men i alla fall så fick vi reda på att skolan jag gick på innan har fått grönflagg certifikat och de ska ha en invigning i morgon. Efter som att jag och alla andra sjuor på min skola har varit med och fått detta certifikat så är vi bjudna på invigningen. Det blir tårta och saft tror jag.
Just nu sitter jag på ett gymnastik möte med mamma och några andra vuxna. Mamma är nämligen med i styrelsen i gymnastik föreningen här i Markaryd. Det är tråkigt men då kan jag ju uppdatera er istället. Hur har ni haft det i skolan idag? Bra eller dåligt?
Kram Maja!!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

majapersson.blogg.se

Jag är en 13 årig tjej som kommer bjuda på det ena och det andra. Ni som vill följa min galna vardag är välkomna att göra det men lämna skitsnacket utanför min blogg! Kram Maja

RSS 2.0