Grön flagg

Varit hemma från skolan en stund nu och tittat lite på youtube.com ska snart börja göra mina läxor :( Vi fick sluta en halvtimme tidigare idag eftersom att vi var uppe på  Höjdenskolan och invigde den gröna flaggan. Grön flagg certifikat betyder att man har klarat att göra något bra för naturen. Men efter att man har fått flaggan måste man fortsätta med att vara miljövänliga annars tror jag att man kan bli av med sitt certifikat. Det är ju tråkigt om man skulle bli av med det. Rektorn höll tal det var tre framträdanden. En kille i femman sjöng en låt som jag inte kommer på namnet på och det var hur vackert som helst. Han var väldigt duktig på att sjunga. Faktiskt aldrig hört han sjunga innan utan bara hanns storasyster som också sjunger helt fantastiskt. Jag och Linus som går i min klass skulle busa lite med min lillasyster Alva eftersom att hon är kär i Linus. Men det misslyckades då vi inte hittade henne. Lite synd tycker jag eftersom att det är alltid roligt att bus med mina systrar. Vad tyckte ni om tatuerings inlägget som jag skrev innan idag. Är ni sugna på att tatuera er? vad skulle det vara  iså fall och varför?
Det är så här grön flagg fungerar
Och så här ser den gröna flaggan ut.
Kram Maja!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

majapersson.blogg.se

Jag är en 13 årig tjej som kommer bjuda på det ena och det andra. Ni som vill följa min galna vardag är välkomna att göra det men lämna skitsnacket utanför min blogg! Kram Maja

RSS 2.0