Öland 2013

Satt och kollade igen lite foton på datorn och hittade korten som jag tog på Öland. Det var i somras närmare bestämt v.31 och v.32 som jag och min familj var på Öland tillsammans med familjen Anderson. Vi var på Böda Sands camping uppe på norra Öland. Vi hade två fantastiska veckor på Öland. Vädret var väldigt bra de flesta dagar men vi råkade ett för ett regnoväder de första dagarna, det regnade nästan konstant i 2-3 dagar :(
Inne på campingens poolområde Nordpoolen, Fick frågan på instagram (majuz heter jag) om jag var utomlands!
Åt Ben & Jerrys två dagar. en gång vid stranden och en gång vid poolen.
En "rumpa" i Trollskogen
Nova, Alva och jag sittandes på ett träd i Trollskogen.
Jag i Trollskogen.
Linus, Lucas och jag ( Inte dessa Linus och Lucas jag skrev om i förra inlägget)
Pappa framför Långe Jan
Långe Jan
Jag stod uppe i Långe Jan och tog kort ner
Långe Jans skugga
Utsikten ifrån Långe Jan
Massvis med stentorn som var byggda på stenstranden.
 
Kan inte säga annat än att det var två fantastiska veckor på Öland!
Kram!!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

majapersson.blogg.se

Jag är en 13 årig tjej som kommer bjuda på det ena och det andra. Ni som vill följa min galna vardag är välkomna att göra det men lämna skitsnacket utanför min blogg! Kram Maja

RSS 2.0